مدیرعامل بانک ملی ایران در اولین سفر استانی خود در سال جدید به استان آذربایجان غربی، اهداف عالی بانک را حرکت به سمت جذب منابع ارزانقیمت، ارائه محصولات بانکی متفاوت و گرهگشا برای حمایت عملی از بخش تولید، توجه ویژه به حوزه فناوری و همگامسازی بانک ملی ایران با تحولات دیجیتال و تقویت حضور فعالتر در حوزه ارزی عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری رج و به نقل از روابطعمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک و هیأتی از مدیران ارشد این بانک، ساعاتی پیش در اولین سفر استانی سال ۱۴۰۴ خود به ارومیه سفر کرد.
بانک ملی و بهرهگیری از ابزارهای نوین
نشست با مدیران اهمیت این بانک در آذربایجان غربی بخش دیگری از برنامههای این سفر بود.
نجارزاده با تأکید بر حفظ تراز بین ورود و خروج منابع مالی، اظهار کرد: باید با بهرهگیری از ابزارهای نوین و طراحی محصولات بانکی متنوع، منابع لازم برای مصارف بانک را تأمین کنیم. در حوزههایی که عملکردمان نیاز به تقویت دارد، باید با ارائه محصولات جدید، پاسخگوی نیازهای مشتریان خرد و کلان باشیم.
مدیرعامل بانک ملی ایران عملکرد اداره امور شعب استان آذربایجان غربی در حوزه سود و زیان را بسیار خوب، مثبت و قابل تقدیر توصیف کرد و افزود: نیازمند آسیبشناسی نقاط ضعف و تدوین برنامهای مدون برای رفع آنها در سال جاری هستیم.
وی ضمن تشریح اهداف اصلی بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ اظهار داشت: حرکت به سمت جذب منابع ارزانقیمت، ارائه محصولات بانکی متفاوت و گرهگشا برای حمایت عملی از بخش تولید در راستای تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری بر سرمایهگذاری در تولید، توجه ویژه به حوزه فناوری و همگامسازی با تحولات دیجیتال و کاربرد هوش مصنوعی در صنعت بانکداری و تقویت حضور فعالتر در حوزه ارزی با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود بانک از مهمترین اولویتهای کلیدی بانک در سال پیش رو خواهند بود.
نجارزاده در پایان سخنان خود با تأکید بر اهمیت روحیه کار تیمی، از همه کارکنان خواست تا با همافزایی و تعهد، در مسیر تحقق اهداف متعالی بانک ملی ایران گام بردارند.
بازدید از شعبه ممتاز
نجارزاده در ادامه سفر خود به آذربایجان غربی از شعبه ممتاز بانک ملی ایران نیز بازدید کرد و ضمن گفتوگو با کارکنان و عرض خداقوت به آنان، از نزدیک در جریان کموکیف ارائه خدمات بانکی، چالشها و مسائل این شعبه قرار گرفت.
مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدید بر لزوم تأمین پنل چک برای مشتریان شرکتی بهمنظور تسهیل امور مالی و تجاری تأکید کرد.
رشد چشمگیر تراکنشهای بینبانکی
روابطعمومی این بانکدر خبر دیگری اعلام کرده که تعداد تراکنشهای سامانههای تحت نظارت حوزه نظامهای پرداخت بانک ملی ایران طی ۱۲ ماهه سال گذشته شتاب گرفت و رشد قابل توجه و چشمگیری را نشان میدهد.
طی یک سال اخیر تعداد ۷۷ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۳۸ حواله پایا و پل صادر به درخواست مشتریان صادر شده است.
خدمات انتقال وجه بینبانکی در این بانک تحت سامانههای پایا و پل با مبالغ خُرد و کلان برای مشتریان امکانپذیر است.
بانک ملی ایران طی سال ۱۴۰۳، تعداد ۷۳ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۲۹ حواله پایا و همچنین تعداد ۴ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۹ حواله پل به درخواست مشتریان برای انتقال به حسابهای دیگر نزد سایر بانکها در شبکه بانکی صادر کرده؛ بهعبارت دیگر شعب بانک ملی ایران روزانه بهطور میانگین تعداد بیش از ۲۱۳ هزار حواله از طریق سامانه پایا به درخواست مشتریان انتقال وجه انجام داده است.
این گزارش نشان میدهد تعداد حوالههای صادره پایا و پل در بانک ملی ایران در بازه زمانی یاد شده نسبت به دوره مشابه قبل به ترتیب ۱۹ و ۴۹ درصد رشد داشته است.
لازم به ذکر است، متقاضیان این خدمت میتوانند با افتتاح یکی از انواع حسابهای جاری، پسانداز و مدتدار بانک ملی ایران نسبت به انتقال وجه به حساب خود یا سایر افراد در سایر بانکها در همان روز از طریق درگاههای حضوری و غیرحضوری اقدام کنند.